onsdag, april 29, 2009

Oups...

Det finns tillfällen då man blir bryskt påmind om saker man borde gjort som t.ex idag då jag blev påmind om att jag inte betalat min telefonräkning genom att min telefon stängdes av. Nu har det ju iofs varit så att jag inte haft några pengar på länge så att möjligheten att betala sagda räkning har hela tiden varit små eller t.o.m obefintlig. Mitt stora problem just nu är ju att i och med att min telefon är avstängd så kan inte mina arbetsgivare ringa till mig utifall att dom vill att jag ska jobba, vilket jag måste göra för att kunna betala teleräkningen. Men men det löser sig väl fast det ska ju sägas att om jag kunde få min lön i den här veckan som det var sagt så skulle det ju åtminstone bli lite lättare...

Jag kollade förövrigt saldot på mitt konto idag, -60 kr och det ni det är inte illa pinkat. Det tog ett tag att lista ut exakt vad som gjort att jag hamnat på minus, som tur var kom jag på vad det var. Hyresgästföreningen drar pengar från mitt konto, hur dom drar pengar jag inte har vet jag inte men dom lycks ändå...

Inga kommentarer: