söndag, april 05, 2009

Nu då?

Ja vad ska man säga om den här dagen? Tja man kan ju säga att det var synd att HV förlorade men å andra sidan var dom ju inte direkt briljanta. Man skulle kunna säga att man är hungrig eftersom man fortfarande inte har ätit något än idag men men bara jag orkar ta mig till affären så ska väl det vara ordnat. Åtminstone tror jag det eller vill tro det iaf.

Rent tekniskt sett så kan man ju säga att dagen varit behaglig på ett slött sätt, jag har börjat känna ett behov av att röra på mig mer än förut och det är ju positivt för att inte tala om att det är mer hälsosamt än att sitta framför datorn och äta onyttigheter (och titta på porr)...

Efter att ha lättat mitt hjärta med trivialiteter så kan jag även passa på att meddela att jag har tråkigt, tråkigt, tråkigt, jag är uttråkad så in i vassen. Hmmm undrar varför man säger så? Så in i vassen? Ja ja det finns säkert någon som vet det men det är ju som ni märker inte jag...

Inga kommentarer: