fredag, april 17, 2009

Okej då...

Eftersom jag inte klarar av att vara bloggdöd i mer än ett par dar så erkänner jag att trots att jag började skriva på måndags inlägget på rätt dag så var det inte klart när det skulle vara klart utan blev klart på tisdagsmorgonen. Därför erkänner jag Martin att jag missade att skriva i min blogg måndagen den 13:e som tur var för mig så såg Sarha att jag missat en dag och hon var snabb med att påpeka detta, på ett väldigt förstående sätt måste jag säga...:p

Summan av kardemumman är iaf att ja jag missade en dag i denna ett inlägg per dag grej som vi har för oss, jag hoppas ni kan förlåta mig...

2 kommentarer:

Sarha sa...

Klart du är förlåten, men i år vann Jag!! Nu är frågan bara när vi börjar om igen...

Martin sa...

Tja vi brukar ju aldrig sluta skriva ändå så från när som helst egentligen...