torsdag, april 02, 2009

Är det dags för allergier nu?

Varje vår så sitter jag och väntar på att luften ska fyllas med björkpollen så att jag verkligen kan njuta av sagda vår. Fast det ska erkännas att jag är allergisk mot annat än björkpollen också, nyklippt gräs t.ex, bananer, hasselnötter, en del äpplen och pälsdjur. Dock ska ju sägas att sånt kan man ju stöta på även under andra årstider, björkpollen å andra sidan är som mest aktivt på våren. Jag vet det är chockerande nyheter som ni antagligen inte hade en aning om...

Igår så satt jag och tittade på säsong 12 av det brittiska motorprogramet Top Gear. Det som är roligast med det är att jag inte är särskilt intresserad av bilar utan det är interaktionen mellan de tre programledarna som är rolig att se. Särskilt då när dom kör sina utmaningar som faktiskt brukar vara helt fantastiskt roliga...

Inga kommentarer: