måndag, april 27, 2009

Jag känner mig inte alls gammal...

Jag satt och tittade lite på hur gamla mina arbetskamrater på Max är och att majoriteten av dom skulle vara födda på åttiotalet kom ju inte som en större chock. Däremot att majoriteten av dom skulle vara födda runt 88 var jag inte beredd på ett dugg, nästan så det känns som om jag är den fula ankungen i den här folksamlingen eller den något äldre ankungen i det här fallet...

Det verkar som om detta är ganska genomgående för Max att ha många unga människor som jobbar för dom, iofs så har jag trott att det är för att det är lättare att köra med unga människor än äldre men jag kanske har fel. Kanske är det så att sökandet efter ungdomens källa är över, kanske finns svaret på en svensk hamburgerrestaurang, kanske är det så att jag kommer att bli yngre nu när jag jobbar där, kanske är det så att jag också kommer att vara född på åttiotalet snart... :p

Eftersom jag snart kan ändra mitt födelsedatum till 1988 så kommer här en låt från just 1988 och som en liten bi-tävling så vill jag veta om ni kan se vem det är som spelar vampyren, priset är en kaka av någon sort eller kanske t.o.m en Schwartzwaldtårta... :p

5 kommentarer:

Sarha sa...

Ian McKellen. Bra att du valde ett av världens bästa band! Du kunde ha valt betydligt sämre band/artist och låt...

Martin sa...

Klart jag väljer ett av världens bästa band! Det var allt ett medvetet val av både band och låt för som du säger så är dom suveräna...

Sen hade du ju rätt på frågan också så du får väl välja pris också...

Evil Runar sa...

Jag antar att det bara är jag som stör mig på detta... men fan vad han var lik Tomas Von Brömsen när han spelar kyparen. Sir Ian McKellen alltså...

Sarha sa...

jag tycker också att han är lite likt Rowan Atkins i början, när han kommer upp ur kistan. Första gången jag såg videon var jag tvungen att googla...

Martin sa...

Jag tänkte inte ens på att han var lik nån, bara att han låg i en lik kista...:p