fredag, april 17, 2009

Jag är konfunderad...

Jag sitter nämligen och läser på DN om pirate-bay domen eller snarare arstisternas syn på domen och jag tittar på artisten längst ner och måste erkänna att jag inte vet vem han är. Därför tycker jag det är lite roligt att han skyller minskningen av skivförsäljningen på fildelning, jag menar jag kan ju inte vara den ende personen i Sverige som inte vet vem han är och hade jag vetat vem han är så kanske jag hade köpt hans skivor. Det känns som att istället för att skylla allt på fildelning så borde han kanske skaffa sig en vettig publicist...

2 kommentarer:

Johan sa...

Eller varför inte skapa musik som någon vill ge ut eller i värsta fall kanske till och med lyssna på

Martin sa...

Det är klart att det också skulle funka men det kanske är att överdriva det hela...