fredag, april 24, 2009

Duschen kallar...

Men innan jag slänger in min nakna kropp under duschmunstycket så vill jag bara säga två saker. 1 jag har ont i ögonen, jag gissar att det beror på allergi med en toutch av ångorna från heta asiatiska såser, våren är ju här liksom och att jag missade att ta medicin idag gör bara det hela ännu bättre... 2 jag har ont i min vänstra handled och jag vet inte vad jag gjort, näe inte det jag är nämligen högerhänt så det är ingen förslitningskada eller så...

Så sammanfattningsvis så kan man väl säga att jag har ont på konstiga ställen idag, fast det ska väl sägas att jag har ont på de vanliga ställena också, ni vet ljumskar och ben och sånt där. Näe nu ska jag allt in i duschen. Jag skulle bjuda in er men min dush är rätt så liten så det får nog bara plats en eller två till... :p

1 kommentar:

riksomengris sa...

Jag gissar på en krossad ganglion. Eller, det låter fräckt och en sån har jag i handleden. Manligt värre, kan jag tala om! ... Funkar även om man är så hårig som herrn.