onsdag, april 15, 2009

Jag hade tänkt berätta...

Vilket som är det konstigaste stället som jag någonsin haft sex på men sen började jag att fundera på hur intresserade ni är av det. Jag vet iofs svaret på den frågan för jag vet ju att ni vill veta allt om mig och mitt sexliv

Fast sen tänkte jag att det är kanske bättre att liksom slänga in det som en fråga till alla som läser den här bloggen, så här kommer den. Vad är det konstigaste stället ni haft sex på? Är det i sängen, i duschen, i bilen, på bilen, i lusthuset, på lusthuset, utomhus, inomhus ja möjligheterna för konstiga ställen att ha sex på är ju enorma :). Fast det är klart alla är ju inte lika väl utrustade med konstiga sexställen som andra, dom är kanske lite mindre :( fantasifulla helt enkelt...:p

5 kommentarer:

Evil Runar sa...

Hur många måste svara innan du talar om det konstigaste stället Du har haft sex på då? Man vill ju ha nåt för det menar jag...

Mitt minne sviker mig, det är antingen en sjukhustoalett eller en järnvägsvagn.

Eklindh sa...

En gång för länge sedan hade jag sex i en verktygsbutik. Det var visserligen inte fullt samlag utan mer oralsex och lite fingring. Men det var roligt och helt annorlunda.

Evil Runar sa...

Jag kom just på att jag hade fel. En pir i Lidköping är det. Det var inte så märkvärdigt, men ändå ok.

Martin sa...

Då är det väl min tur då. Så tydligen räcker det med att endast två svarar :p I vilket fall så är väl mina konstigaste i skolan och på ett kafé...

riksomengris sa...

Sex? Vad är det?