torsdag, maj 07, 2009

Språkonani, korsord och ränneskita...

Egentligen så borde väl jag också lagt in dagens låt idag men risken var väldigt stor att det skulle blivit "Nu tar vi dom" med en falsksjungande Håkan Södergren så jag förskonade er från detta. Istället så tänkte jag prata lite om Jonas Hassen Khemiri och den av honom författade bok som jag nu börjat läsa. Jag måste nämligen säga att maken till språk- och ordonani har jag aldrig varit med om och då är jag ändå en hängiven onanist själv. Grejen med just språkonani är ju just det att den kan gå till överdrift och då blir den istället en "se på mig vad smart jag är" grej och det är väl lite så det känns när jag läser denna bok. Sen ska det dock sägas att jag gillar den här boken, onanist som jag är själv så kan jag faktiskt inte låta bli...

På tal om språk och ord så är det korsordslösning för hela slanten som gäller här i dagarna. Det är iofs inte så mycket med språkonani i korsord, det är mer dåliga ordvitsar som man blir sur på när man inte kommer på vilket ord som åsyftas...

Sen så var jag och åt på Orient Palace och där åt jag en riktig stark kycklingrätt med mycket chili och eftersom chili alltid drar igång min mage så har jag spenderat mycket tid på toaletten idag. Jag har helt enkelt fått en enklare form av ränneskita och på grund av chilin så bränner den gött... :p

2 kommentarer:

Sarha sa...

Endast smarta ordonanister får ligga... iaf med mej! ;)

Martin sa...

Ja annars så kan dom ju alltid onanera lite till... :p