lördag, maj 16, 2009

Segt idag...

Ja vad kan man säga annat än att det har varit redigt segt idag, jag sov dåligt inatt eller ja för lite kanske är en bättre beskrivning. Jag var ändå uppe och löste melodikrysset idag, jag och Karin hjälpte varandra, hon löste de svåra frågorna och jag löste de lätta. Känns skönt att vi har en klar uppdelning när det gäller sånt... :p

Jag har förresten jobbat idag och det har väl varit sådär, det blir ju tråkigt när det kommer något folk, visst kan det vara behagligt ett tag men till slut så blir ju det också trist. Jag kan ju också säga det att jag börjat känna ett större behov av att komma ut i skog och mark, att vandra under lövträdssalar, höra fågelsång, känna markens dofter, ni vet njuta av årstiden helt enkelt. Nu ska jag bara låna min fars fotoutrustning också så kan jag ju göra nåt vettig när jag är ute också... :)

2 kommentarer:

Karin sa...

Eller snarare att du löser sånt som ingen kan och jag sånt som alla borde veta :) Kan fortfarande inte ta in att du inte vet vem Håkan Hellström är.....Men vi var ett bra team det måste jag säga!

Sarha sa...

Det känns lite som att jag har levt under en sten nu när jag inte läst krysset på flera månader, jag missar det när det sänds och glömmer bort det sen... :(