fredag, maj 01, 2009

Livet utan telefon...

Det är lite konstigt det här med att inte ha någon telefon, inte för att någon egentligen ringer till mig utan för att helt plötsligt har man ingen möjlighet att kontakta folk utifall att man vill. Sen kan man ju nämna det också att iom att jag inte brukar bära klocka så har jag ju ingen aning om vad klockan är när jag är ute och springer...

Det jag vill säga med detta inlägg är väl detta. Livet är bra mycket enklare att leva när man har en mobiltelefon som fungerar som det ska och inte bara om folk vill mej nåt utan även om jag vill dom nåt...

2 kommentarer:

Evil Runar sa...

Å andra sidan kan det vara dags att lämna den analoga tiden och endast existera digitalt. Smaskens i sexet var legendarisk genom att bara finnas på IRC.

Unknown sa...

DU!? Ut å springa!?? När hände det sist!? Förra århundradet??