onsdag, maj 20, 2009

Jaha...

Det är väl bara en sån där dag idag men det positiva är iaf att det verkar som om min värk har släppt, nu är det mer stelt liksom. Jag känner mig inte lika konstig heller vilket är positivt för det är riktigt jobbigt att känna att det är nåt fel på kroppen men man kan inte lista ut vad det är. Det är som jag märkt också väldigt svårt att beskriva det hela, det enklaste är att säga att jag känner mig konstig men det är ju inte särskilt informativt, jag kan ju säga att ett tag så kändes det som när man dricker alkohol och den precis börjar verka. Sen skulle jag kunna säga att när det började kändes det som om min vänsterhand domnade/sov men det släppte gudskelov dagen efter när jag sovit lite. Så ni kan ju tro att jag blev rädd men nu skulle man väl kunna säga att t.o.m en hypokondriker som jag börjat lugna ner mig...:)

Inga kommentarer: