söndag, maj 31, 2009

När blev han så gammal?

Det känns lite mysko att Clint Eastwood fyller 79 år idag. Han har liksom funnits som ikon i mitt liv sedan jag var barn och det är inte så längesedan så jag fattar inte när han blev så gammal. För om han är så gammal så måste JAG också vara om än inte gammal så åtminstone äldre och det är jag ju inte. Det kan alla jag känner intyga...

Dock är det lite roligt att denna machoikon fyller år på mors dag för fan trot om det inte är ganska macho att vara mamma. Frågan är ju om Clintan skulle kunna pressa ut en melon ur rövhålet samtidigt som han säger "Go ahead. Make my day"? Visserligen så haltar min jämförelse något, jag har ju inga barn så jag vet ju inte om mammor säger sånt när dom föder...

Här har ni honom iaf...



Och här också...



Ser ni att han verkar vara väldigt rask för sin ålder och inte ser han gammal ut heller... :p

Inga kommentarer: