måndag, maj 18, 2009

Anonerar du ofta?

Jag var bara tvungen att göra ett facebooktest om hur mycket jag gillade snuskigheter och en av frågorna var riktigt intressant. Det var en fråga med tre svarsalternativ och själva frågan var "Var anonerar du?" det är ju ingen lätt fråga att svara på egentligen, för mig veterligen har jag aldrig anonerat någonstans. Jag trodde först att det kunde vara en fråga om annonsering men sen tänkte jag att det kanske var menat som nåt snuskigare...

Svarsalternativen gjorde det egentligen inte lättare heller. Första alternativet var "I sängen ibland" andra var "I toaletten" och tredje var "Framför datorn när ingen är hemma". Hur kan jag överhuvudtaget göra något framför datorn när jag inte är hemma? Hur anonerar man förresten i toaletten? Är det så att anonering är någon sorts sjuk toalettfetish?

I vilket fall så blev jag medium kåt och detta är uträknat efter den internationella kåtskalan som alla länder med självaktning använder för att mäta befolkningens kåthetsmassa. Det finns blodig kåt, medium kåt och välstekt kåt. Allt detta står i boken "Att ge kåtheten en ansiket" "en studie i den internationella kåthetens betydelse " av J.K Alavandar. Detta är en mycket bra bok läs den och era ögon kommer säkerligen att öppnas...

2 kommentarer:

Sarha sa...

Tar det verkligen en timme för dej att skriva ett inlägg? Jag måste påpeka att jag starkt ogillar din tidsinställning på när du "publicerar" dina inlägg...

Martin sa...

Idag så tog det faktiskt en timme att skriva inlägget och tidsinställningen är densamma som jag alltid haft...