fredag, maj 29, 2009

Näe det får man inte!

Visste ni om att det finns en dresscode för hur man ska klä sig på sommaren? Inte jag heller. Idag så fick jag iaf klart för mig att om man har shorts på sig så får man inte ha vilken sorts shorts på sig som helst. Man får inte som jag ha på sig ett par adidas shorts och bara vara, näe om man har såna shorts på sig så ska man automatiskt ut och träna, att bara ha dom till vardagsbruk är strängeligen förbjudet. Undrar om det är samma sak med kortkorta kjolar, att det liksom finns en bestämd sommarlängd eller om det finns ett specifikt märke som gör att folk som ser en utgår ifrån att man ska sporta i den (knulla för dom som inte fattade). Såna shorts skulle jag vilja ha, såna som gör att folk tittar på en och sen säger "så du ska ut och sätta på nån"...

Känns som om man faktiskt skulle kunna göra nåt med det. Starta en hel klädkollektion som bara säger påsättning som är gjord för utomhusbruk och är lätta att få av. Kardborrband kanske... :p

3 kommentarer:

Sarha sa...

Du omger dej med människor med jäkligt konstiga klädregler...

Evil Runar sa...

Det är väl shorts med en stor reva ifram det...

Martin sa...

@Sarha, ja jag vet, jag borde börja omge mig med normala människor istället (som tittar på mina ben istället)...

@Evil Runar. Eller bak beroende på preferenserna hos kunden...