söndag, januari 11, 2009

Var kom den kycklingen från?

Det finns dagar då jag känner av min ålder mer än annars, särskilt när jag glömmer bort saker, som exempelvis att jag har rester i mitt kylskåp. Jag har iofs en tendens att glömma bort saker i min kyl, idag hittade jag risgrynsgröt som jag måste kokat för flera veckor sedan men på sätt och vis så finns det nåt positivt med att glömma bort vad man har i kylskåpet, man får ju alltid en överraskning när man öppnar kylskåpsdörren... :p

Idag så kom jag helt plötsligt på att jag hade grillad kyckling i kylskåpet och det var ju inte helt fel eftersom jag hade räknat med att jag inte hade någon mat hemma, så idag så blev det grillad kyckling, cous-cous och nån sorts dressing (som inte var god (majonnäs, mango chutney och tequilasalsa är inte världens bästa blandning)) men jag får väl vara glad över att jag blev mätt iaf...

Inga kommentarer: