söndag, januari 11, 2009

NAKEN!!!

Var jag hos en flicka igår och nu menar jag över hela kroppen, inte en tråd hade jag på mig. Jag måste också erkänna att jag aldrig trodde att jag skulle vara naken hemma hos henne eller att det skulle finnas en kvinna till i lägenheten. Var jag var någonstans? I duschen såklart, jag kom ju direkt från jobbet och jag ville få bort all oljan...

Sen skulle jag bara vilja berätta att Karin har utsett min snopp till den "helt perfekta kuken" och det är ju liksom utmärkelsernas utmärkelse. Det är lite som att vinna en Oscar, fast man inte får någon trofé, förutom den man har med sig hela tiden, tänkte säga att det är som ett vandringspris men det blir fel på så många sätt... :p

3 kommentarer:

Karin sa...

och då bör tilläggas att jag inte har fått se skapelsen :)

Martin sa...

väldigt sant men hur kul är det att berätta? :p

Sarha sa...

jag har tyvärr sett den och jag kan säga att det är ganska långt ifrån min perfekta kuk... :P