tisdag, januari 27, 2009

Hunger...och viga kvinnor...

Idag har jag sett en kvinna gå ner i spagat på riktigt och inte på tv, eller ja hon låg på rygg och drog upp det ena av benen till ansiktet. Jag måste erkänna att en del snuskiga tankar hoppade in i mina tankar då, sen tänkte jag på att Simon också kan gå ner i spagat och då hoppade in en del andra snuskiga tankar i mitt huvud. Tankarna blandades sen till en riktig snusksörja som bara blev kletigare och kletigare :p I vilket fall så var innebandyn bra idag, vi var sex stycken och då blir det ju jämna lag och det är alltid skönt...

Nu däremot är jag hungrig, jag har dåligt med mat här hemma, eller ja det finns ju bacon och pasta och möjligtvis något mer så jag borde ju kunna laga till nåt. Fast jag är rätt slut just nu så det kanske bara blir en macka istället...

Inga kommentarer: