lördag, januari 03, 2009

Trött som satan...

Idag har det varit en för jäkla lång och seg dag, jag orkade knappt ta mig upp ur sängen idag på morgonen och det är ingen höjdare att jobba när man inte har någon ork. Som tur är så har det varit rätt mycket att göra idag så man hinner liksom inte stanna upp och känna efter. Ja ja inatt så får jag iaf sova ut, eller ja åtminstone sova (det kan jag behöva)och sen ska jag jobba igen. Det är lite jobbigt att alla mina arbetstimmar ligger på helgerna men det får man väl ta så länge man får betalt...

En annan sak som jag tänkt på idag är att när jag jobbar på Orient så är det som att stå i ett oljebad. Jag skulle kunna slita av mig kockrocken och låta hela min håriga kropp bli täckt av olja och jag är rätt säker på att det finns en hel del av mina läsare som går igång på sånt...

Inga kommentarer: