fredag, januari 30, 2009

På spåret...

Det värsta med att jobba på fredagskvällar är att jag missar "På spåret" och ja jag kan erkänna att det faktum att jag gillar på spåret antagligen kan ses som ett bevis på att jag är gammal. Det är säkert så det är också men jag gillar programet iaf, jag har funderat lite på om det är för att jag tycker att jag är bättre än dom som tävlar eller om jag kanske bara vill tro det iaf... :p

Fast jag måste erkänna att nu när jag sitter och tittar på dagens program så är faktiskt dom tävlande mycket bättre än mig men jag skyller på att jag jobbat hårt idag, eller ja ett par timmar iaf, ja jag tänker definitivt skylla på jobbet, nåt annat skäl kan det ju inte vara, eller hur?

3 kommentarer:

Eklindh sa...

Det handlar inte om att vi som gillar det är gamla. Det är bara så att vi har insett att man trots allt titta på något som är både underhållande och lärorikt (nåja lite iallafall). Majoriteten av TV-tittarna är ju tydligen hjärndöda idioter som tycker att "bonde söker ensam mamma" är det viktigaste i livet. Tillsammans med "let's föredettakändisar dance on ice".

Sarha sa...

Jag läste faktiskt nånstans att fler unga dvs. tonåringar tittar på "på spåret" än program som är riktade till dom. Jag tror att folk har upptäckt kvalité... men så vill jag ju tro gott om folk...

Martin sa...

Man hoppas ju alltid på att folk ska upptäcka kvalitet men det kan lika gärna vara för att dom tycker att Oldsberg är kult...