måndag, januari 05, 2009

21 kvar tydligen...

Tydligen så är det så att jag bara har 21 inlägg kvar (20 med detta) till inlägg nummer 600 och det är ju egentligen inte så illa pinkat med tanke på att jag började blogga i februari 2007. Sen är räkneverket på blogger lite konstigt så jag vet inte men om jag nu skriver ett inlägg per dag här så kommer jag nå nummer 600 på den 25:e januari och då kan man ju fira det, det skulle ju inte vara kattskit direkt men vem vet det kanske finns andra saker att fira då... :p

1 kommentar:

Sarha sa...

Nja, eftersom den 25:e infaller på en söndag så betyder ju det att lönen kommer den 23:e... Iofs slutar jag ju jobba den 24:e men sovmorgon den 25:e hade jag fått iaf, kanske kan man fira att Wirgina Wolf hade födelsedag den 25.e jag kan tänka mej en maratonläsning av hennes litteratur.