måndag, januari 05, 2009

Nu har jag sett den...

Världens (då) dyraste porrfilm, 1 miljon dollars ska den ha kostat,"Pirates" heter den iaf och är konstigt nog en film som verkar ha använt Pirates of the Caribbean som utgångspunkt, det finns ju iofs värre filmer att använda som utgångspunkt för porr. Det ska dock sägas att en sak är säker, pengarna spenderades inte på att hitta bra skådisar, iofs inte nåt som brukar oroa när det gäller porr men vi lär oss en sak iaf. Kvinnorna på den tiden hade skor på sig i sängen, dom hade rakade kön, plastikopererade tuttar och alla använde dom kondomer i gummi. Ja ja som porr är den väl okej, finns väl alltid någon som blir upphettsad, synd bara att jag sitter och stör mig på skådisprestationerna....

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4121262.ab

Här har vi en viss kontrast till de inhemska snaskputtarna, som nog inte duger mycket till, vare sig i sängen eller på gatan.

Forskning visar drastiskt sjunkande testosteronnivåer hos amerikanska och danska män. Det är säkert likadant i Sverige. När man glor på porr stup i ett blir det tyvärr så där.

riksomengris sa...

Du får rescensera uppföljaren också

Sarha sa...

Hm, om testosteronnivån sjunker av porr hos män, hur funkar det hos kvinnor? För jag tänker på min hårväxt, mest den på hakan, men om jag kollar mycket på porr så kanske den försvinner...