lördag, januari 17, 2009

Nakenbilder...

Jag stod i duschen alldeles nyss och fick en fantastisk idé, det är ju så att många människor ute på internet letar efter nakenbilder och då tänkte jag att varför inte bistå dem med det. Nu menar jag ju naturligtvis inte att jag ska leta upp nakenbilder åt dom utan snarare ta bilder på mig själv och sälja till dem. Lättförtjänta pengar helt enkelt. Tänk att ni har en fetish för håriga fötter, för 25 kronor så kan ni få ett alldeles eget foto av en hårig fot. Om ni har ett behov av en bild av en hårig palestinasjalsbärande man insmord i körsbärsfil så fixas det lätt för en mindre donation och om ni vill ha en bild av en inoljad man iförd endast en kockmössa så finns den säkert redan någonstans. För att inte tala om alla snoppbilderna....

Denna idé är ju fantastisk den kan helt enkelt inte gå fel. Jag står på tröskeln till La Dolce Vita, pengarna kommer välla in som Anita Ekbergs tuttar vällde ut i den där berömda scenen ur filmen "La Dolce Vita" då hon badar i la Fontana di Trevi, som ni säkert förstår är en klassiker, inte Anita Ekbergs tuttar (vilka iofs kanske också kan klassas som klassika) utan i det här fallet menar jag faktiskt filmen. Har ni inte sett den så ta och gör det, för den är väldigt bra...

Inga kommentarer: