torsdag, januari 01, 2009

Nyårslöfte...

Jag brukar aldrig vara särskilt bra på att vare sig hålla eller för den delen ge några nyårslöften. Jag menar jag har ju aldrig rökt i hela mitt liv så då skulle det ju bara vara dumt om jag helt plötsligt lovade att sluta röka. Jag har inga direkta laster, eller ja, det skulle väl vara sport då och det tänker jag definitivt inte lova bort. Dock kan jag lova er min trogna läsarskara en sak, jag kommer att fortsätta skriva intressanta och djupa inlägg i min blogg. Det kan även hända att jag kan sträcka mig så lång att jag kommer skriva helt ointressanta inlägg om grönmögel eller varför min toalett inte spolar som den ska och detta gör jag bara för er. Alla ni som ensamma sitter framför datorn och vill ha lite värme kommer få ert lysmäte här på denna blogg...

Inga kommentarer: