onsdag, januari 21, 2009

Trött...

Jag vet inte varför men jag har varit väldigt trött dom senaste dagarna, nästan som om kroppen sagt ifrån och nu så vill den bara sova. Det kan ju vara så att sena nätter och tidiga morgnar har något att göra med det men jag tycker att jag borde vara van. Iofs så vill jag aldrig vänja mig vid tidiga morgnar, jag avskyr dom, det är sånt som helst ska hända andra människor. Idag har jag iaf sovit två powernaps och inte fan hjälpte det, eller ja jag blev nästan bara tröttare.

Ibland så undrar jag nästan om jag har sömnsjuka, jag har iaf försökt intala min mor det en gång för länge sen. Överraskande nog trodde hon inte på mig och tvingade upp mig ur sängen, tidigt på morgonen bör tilläggas. Jag tycker det är rätt dåligt att inte tro på sin ende son sådär, visserligen finns inte sjukdomen i Sverige men vadå liksom? Så otroligt tycker jag inte att det skulle varit, nån tsetsefluga tar sig ombord på en båt som åker till Sverige väl där hoppar flugan ombord på ett tåg som går mot västsverige och Skövde. I Skövde lägger den sig i bakhåll och hoppar på en ung man i sina bästa år (jag alltså) och sen får jag sömnsjuka. Ni ser inte ett dugg långsökt... :p

Ikväll ska här bakas scones, utan mjöl t.o.m, slå det om ni kan! Vi ska iofs använda ett glutenfritt mjöl men det är ju inte äkta så det räknas inte som riktigt mjöl. Jag är iaf väldigt nyfiken, jag har aldrig bakat utan mjöl tidigare... :p

Inga kommentarer: