torsdag, januari 08, 2009

Det där med repliker...

Vad ska man med det till egentligen? Är det liksom inte bara bättre att improvisera på scen? Fast jag kanske bara tycker att det är så för att jag fortfarande inte lärt mig mina repliker och det börjar kännas som om det är dags att göra det nu. :p Annars så tycker jag väl iofs att det går rätt bra ändå och vi har ju lyckats ordna en teater till våra föreställningar, så på nåt sätt så är allt ändå på plus, förutom att jag inte kan mina repliker då. Eller sånger för den delen...

Jag sitter här och tänker på en annan sak eller två är det väl för att vara ärlig. För rätt längesen så köpte jag ett rött Rooiboste som om sanningen ska fram var vidrigt men nu för nån vecka sen så hade jag inget annat té att tillgå och nu är detta té helt plötsligt gott. Hur kan det komma sig?

Sen så sitter jag och tänker på mitt närstående tandläkarbesök för det är många lagningar att göra och jag funderar på om jag klarar av smärtan, borren klarar jag av men frågan är om jag klarar av den där plasten dom sätter in i munnen sen. Sen var det ju det där med visdomständerna med hål i, ska hålen lagas eller ska jag bara slänga tänderna? Räknar kallt med att om jag måste slänga tänderna så kommer det att göra ont med stort o...

Förresten så måste väl den manliga versionen av pingla vara pungla, eller vad tror ni? :p

Inga kommentarer: