torsdag, december 11, 2008

Snuskiga tankar...!

Ja det är faktiskt så att jag har börjat få snuskiga tankar, inte å mina vägar utan snarare åt min rollfigur i nästa års spex. Jag tror att det mestadels har med årstiden att göra, min rollfigurs namn är nämligen Erik Tomte och den snuskiga tanken är att säga "Vill du inte sätta dig i tomtes knä och önska dig något? Så ska du få ett hårt paket...." och hur man än vrider och vänder på det så är det illa, julen handlar ju inte om snusk, den handlar ju om kärlek och medmänsklighet...

Så om någon vill sätta sig i tomtes knä och önska sig något så kanske ni kan få ett riktigt håååååårt paket... :p

3 kommentarer:

riksomengris sa...

Julen handlar om dildos. Det hörde vi allt idag.

Karin sa...

ta fram strutsen bara!

riksomengris sa...

Den där stackars strutsen... hur orkar den?