tisdag, december 02, 2008

Nostalgi...

Idag så vaknade jag till en stor nyhet, Lili & Susie ska vara med i melodifestivalen! Det är ju nostalgi på hög nivå, för att inte tala om kvalitet men jag undrar om det inte måste vara lite surt som artist att bara få vara med inte pga din talang utan för att det finns en förhoppning om att folk som gillade den artisten när det begav sig ska bli nostalgiska och därför titta på melodifestivalen.

Jag kan väl säga som så här, jag gillade Lili & Susie men jag tänker ändå inte titta på melodifestivalen, det krävs bra mycket mer för att locka mig till att titta på det, typ att bli fastkedjad framför teven med konstiga manicker som håller upp mina ögonlock, ungefär som den där hjärntvättningsmaskinen dom använder på Malcolm McDowell i "A Clockwork Orange"...

Inga kommentarer: