onsdag, december 10, 2008

Nycklar och städ...

Som ni alla vet så har jag nyligen flyttat hem till min nyrenoverade lägenhet och idag så kom det en man och bytte lås på min nya dörr också så det är mycket som blivit förnyat här :). I vilket fall så har jag börjat städa här i min lägenhet, jag försöker få in alla tallrikar i skåpen och om jag har tur så kanske jag kan hitta mina bestick som verkar försvunnit under månaden dom varit oanvända. Jag sitter även och försöker rensa ut bland mina glas och tallrikar för om sanningen ska fram så behöver jag inte så många som jag har....

Städningen går framåt iaf, även om det går långsamt, tyvärr så har jag ju en massa distraktioner här som... ehhh... ja, en massa saker helt enkelt som hela tiden kommer ivägen. Just nu är det faktiskt en film som heter "Southland Tales" med the Rock och visst är det så att det får en att tänka sig att filmen är skräp men den är faktiskt riktigt bra. Det ska också sägas att det inte är en typisk action film, det finns faktiskt en handling i denna... :p

Jag satt förresten och tittade lite på det där med Kama Sutra och vissa ställningar där och jag började fundera på om det faktiskt finns folk som testat dom, för de ser väldigt "obekväma" ut, det ser liksom ut som om man behöver strecha både före och efter sexet, om sanningen ska fram så kändes det som om jag sträckte mig bara av att titta på bilderna... :p

Men men nu så ska jag väl fortsätta med städet...

Inga kommentarer: