lördag, december 20, 2008

Jag borde...

Försöka sno åt mig en massa recept från Orient för jäklar vilken god mat dom kan laga, idag så fick jag en kycklingsoppa som var riktigt god och stark var den också, väldigt stark t.o.m. Jag hade tagit en annan rätt som man kan se som stark, jag smakade på den rätten innan jag åt av soppan och tänkte oj vad stakt det här var. Efter jag klämt i mig soppan så hade helt plötsligt den tidigare starka rätten blivit mild i smaken, så stark var alltså soppan så att den gör starka rätter milda....

För att inte tala om den där såsen dom har till sina grillspett, den såsen skulle jag vilja kunna göra, fast jag skulle nog bara köra den med kyckling :), sen finns det en stark kycklingrätt i fågelbo som det heter och den skulle jag också verkligen vilja kunna göra, bara synd att jag inte kan språket så värst bra...

1 kommentar:

riksomengris sa...

Dansa som en höna och se om de nickar eller skakar på huvudena