söndag, december 07, 2008

Inventering...

Jag har gjort en inventering av mitt kylskåp nu och där fanns en hel del skräp som har stått alldeles för länge men det blir ju så ibland när man måste renovera lägenheten och man glömmer bort att rensa kylskåpet innan dom börjar. Jag hittade iaf litegrann saker som jag faktisk inte hade en aning om att jag hade i kylskåpet, eller vad sägs om en burk jordnötssmör? Grejen är den att jag vet inte varför jag har en burk jordnötssmör i kylskåpet, jag hoppas att det inte är mitt undermedvetna som försöker få mig att tro att jag egentligen vill vara amerikan...

Men men har man jordnötssmör så måste man ju testa det, eller hur? Så det ska jag göra nu, jag vill bara varna er utifall att jag inte hörs av mer så vet ni iaf vad som gick snett. Som tur är så kommer jag nu att börja rensa ur kylskåpet, så allt annat skräp kommer också att försvinna. Jag måste säga att efter att dom renoverat färdigt så har jag bestämt mig för omorganisera i köket lite, bl.a så kommer jag att lyfta in mitt marmorbord (kommer även hjälpa chokladtillverkningen) och på så sätt kanske få lite snits på köket...

Inga kommentarer: