måndag, december 01, 2008

Äntligen en lösning....

Ett av världens största (minsta) problem kan vara på väg att mot en lösning. Kvinnor med små bröst kan snart vara ett minne blott och dom behöver inte ens operera sig, nädå dom behöver bara äta denna kaka och vips så kommer brösten att växa av sig själva. Eller ja det är ju en ört i kakan som gör att brösten naturligt växer för det är ju som biologer säger, alla bröst strävar efter att bli större. Iofs så har jag alltid fått för mig att brösten består av fett, så rent tekniskt måste det väl vara så att ju tjockare man är desto större bröst har man, sen kan man fråga sig om det inte då är en motsägelse att kakan då är kalorisnål...

Jag höll ju på att glömma den här länken, den handlar iofs om samma sak men här får man bevis på att det funkar eller att den mänskliga rasen är idioter som går på vad som helst... :p

Sen hittade jag det här och jag måste säga att jag blir lite tveksam till om det funkar...:p

Inga kommentarer: