torsdag, december 04, 2008

Hål som hål som flickan sa...

Idag har jag varit hos tandläkaren även om det var touch & go där ett tag. Eftersom jag inte är en morgonmänniska så är det en universell lag på att alla tider hos tandläkaren alltid läggs tidigt på morgonen och eftersom min dygnsrytm just nu påminner om en vampyrs så hade jag väldigt svårt att ta mig upp ur sängen(soffan) idag. Sen så hade jag ju lyckats att tappa bort min kallelse så egentligen så hade jag bara för mig att det var idag 08:30 (ja jag är disträ), som tur var så var det rätt tid (så att jag inte gick dit i onödan) och sen kunde förhör.... ehh, undersökningen börja. Att säga att den gick bra skulle vara att försköna hela proceduren, man kan säga att tandläkaren rotade i min mun och att han inte hittade gulliga visdomständer men han hittade hål, flera stycken faktiskt, bl.a på två av visdomständerna (hoppas att ingen visdom pyser ut) sen så hittade han ett par till, fyra stycken faktiskt, varav ett blev lagat idag och resten kommer att fixas i januari, för jag fick tid då och kan ni gissa vid vilket klockslag? Jodå det blev 07:50 på morgonen, ibland tror jag faktiskt att universum använder mig som comic relief... :p

Inga kommentarer: