tisdag, december 23, 2008

Okej, lite onyttig har jag allt varit...

Julen är ju en tid då man späcker sig så gott det går, allt ska firas med julbord som dignar utav mat. Allra helst så ska man ju gå upp en tre, fyra kilo under denna tid och därför känner jag att jag är på god väg, jag har iofs inte ätit någon julig mat alls i år men jag har ätit onyttig mat så här inför jul så jag ligger ungefär jämt med julätarna. Dom senaste dagarna så har det blivit ett myriad av hamburgare och pizza och jag vet vad ni tänker, hur kan man äta sånt i juletider men det är bara att sätta ordet jul framför så är det helt plötsligt helt okej att äta sånt. Julhamburgare låter iofs bättre än julmcdonalds eller julmax (låter som ett träningspass) och julpizza borde ju ha en fyllning som består av, köttbullar, skinka, prinskorv, janssons frestelse, en och annan sillbit och sen en fruktansvärt massa ost på...

1 kommentar:

riksomengris sa...

Vad kallas julskäggo på jobbet, förresten? Den svenske julmongolen?