tisdag, december 23, 2008

Jul...

Har ni tänkt på att allt blir festligare om man sätter ordet jul framför något annat ord, exempelvis så blir ju julmord festligare än ett vanligt mord. Julsex är ju bättre än vanligt sex, särskilt med tanke på dom olikfärgade kulorna man kan använda, på tal om julsex, har ni tänkt på hur snuskiga vissa maträtter på julbordet är? Jag tänker då speciellt på dopp i grytan, det fanns säkert nån gubbe nånstans som frågade frugan "får en dopp i grytan på julen" bara för att finta alla ungarna och sen fick dom gammalt hårt bröd som doppas i spad istället (hmm det låter ju lite som sex ändå)...

Som ni ser så blir även julsnusket bättre om man lägger till ordet jul framför, sen kan väl jag erkänna att det inte riktigt funkar när vi pratar sexställningar, förlåt, julsexställningar menar jag naturligtvis. Visst har vi alla provat julmissionären eller jul69:an men grejen är ju den att dom låter ju inte upphetsande. Eller varför inte ta någon julbakifrån, juldoggy-style (fira jul doggy-style är en helt annan sak :p). Tjejer kan ju iofs julrida eller julhandla och att julsuga nån låter bara fel i mina öron. Inte ens julstjärnan är särskilt upphetsande...

Trots detta så hoppas jag att ni alla får en snuskigt fröjdefylld jul med massor av julstjärnor, julkulor, juldopp, julhårdapaket, julspad, julskinka, julkorv och allt annat man kan önska sig av tomten... :)

3 kommentarer:

riksomengris sa...

Glöm bara inte julkondomen

Evil Runar sa...

Annars lyser julsatsen vit på baken.

Sarha sa...

julmensen, julmenskoppen, julmensvärken, julläckaget, jultamponger, julbindor jag vet inte om jag håller med att allt blir festligare med jul framför.