onsdag, december 03, 2008

Skidskytte...

Idag så har jag lyssnat på skidskytte, ja det är faktiskt sant, jag har lyssnat på skidskytte och jag måste säga att skidskytte faktiskt gör sig bättre på tv. Jag tror att det är så att det är lättare att hänga med i hela tävlingen när man ser dom tävlande samtidigt som någon kommenterar. I vilket fall så gick det inte så bra för svenskarna eller som en av kommentatorerna sa just nu "Björn Ferry bommade tre bommar" och om man bommar så många bommar så har man ju bommat för många bommar och inte haft en bra dag helt enkelt...

Jag har även tänkt mig att jag ska gå hem till lägenheten och kolla om det börjar bli klart, senast jag var där så verkade åtminstone badrummet vara klart och köket var på gång. Fast jag är lite orolig för sist som jag var där runt 19 tiden på kvällen så stod min dörr öppen och jag gillar inte att dom som renoverar inte låser min ytterdörr när dom går för dagen, så jag får väl helt enkelt se om dom har gjort det den här gången eller om mina grejer har blivit stulna...

1 kommentar:

Lena sa...

Du är inte den enda de inte låst hos.. Har hört att de har det som vana att inte låsa.. En på jobbet hade blitt av med sin tv o va inte rikgit så glad på dem..