måndag, november 03, 2008

Vart har alla blondiner tagit vägen?

När jag började jobba på Max för ett par månader sen så var det så många sjuttonåriga blondiner som jobbade där att jag inte ens kunde kasta en sten utan att träffa nån av dom, eller ens se skillnad på dom :p. Det verkar dock som om det hänt nåt, nåt oförklarligt, blondinerna har försvunnit och blivit ersatta av brunetter. inte för att jag klagar på något sett men blondiner ligger ju i en klass för sig, dom lockar liksom ett annat klientel, samma klientel skulle iofs också lockas om vi hade en neonskylt med blinkande tuttar men man kan ju inte få allt här i världen, man måste liksom välja, tuttar eller hamburgare! Det går ju inte att kombinera de båda. Jag vet iaf vad jag skulle välja men det är en helt annan sak... :p

Kanske är det så att blondinen är ett utdöende folkslag. Herregud! Vi måste göra något, tänk om hela den blonda kulturen försvinner. Tänk att aldrig mer kunna höra det blondiskaspråket! Här krävs det krafttag av regering och folk, fram med väteperoxiden här ska tvångsblonderas men först så behöver jag ett forskningsbidrag på 15 miljoner kronor och en enkelbiljett till bermuda, där jag ska forska i blondíner i deras naturliga miljö. Detta gör jag naturligtvis endast för att vi ska kunna rädda blondinerna och inte alls för att jag ska få en massa pengar och leva loppan i resten av mitt liv i ett land där bikinin endast är ett plagg som man tar på sig när det är kallt...

Inga kommentarer: