onsdag, november 12, 2008

En hårig mans bekännelser....igen..

Jag har funderat på det där med listor igen och jag tänkte ett tag att jag skulle göra en lista med mina 25 favoritlåtar, men grejen är den att jag tror att den listan skulle vara ännu svårare att få ihop än filmlistan. Sen är det ju det där med vilken låt som skulle få bli nummer ett, för jag menar om man nu gör en lista så är antagligen alla låtar lika betydelsefulla ändå. Eller vad tror ni?

Som ni alla vet så är jag världens hårigaste man och som sådan så borde ju jag slå ett slag för en hårigare värld. Det ska tydligen finnas fler palestinasjalar i den också men det är kanske lite överkurs så här i början. Vi måste hitta på lite slogans som exempelvis "Hairy is Scary" fast med ett positivt budskap då naturligtvis... Se om ni kan komma på några, det kan vara en tävling och så vinner den bästa sloganen ett fint pris...

Inga kommentarer: