måndag, november 17, 2008

Får man ta på dom när dom kommer? Får man tafsa och snafsa lite?

Jag skulle vilja söka jobb som syo-konsulent och mitt i alltihop ställa just dom två frågorna sen så skulle man se hur arbetsgivaren reagerar.:p Det finns ju två möjligheter, antingen så skulle han tro att det vara ett skämt och skratta lite eller så skulle han tro att jag vill våldta alla som kommer och söker hjälp hos mig och då skulle han skratta lite. Fast det är ju klart att han kan ju vara lite kulturell också så han kanske känner igen frasen från 88-öresrevyn av Hasse och Tage, förövrigt en sketch som jag hade tänkt skriva om lite och använda tillsammans med Simon. Hela alltet skulle börja med frasen "Så du vill bli spexgeneral?".... och vi skulle alla skratta lite...

Jag har hittat ett gott te som heter Indian Chai, det är antagligen inte nytt för någon annan än mig men jag tycker det är gott, det är liksom flytande pepparkakejul och det är ju ändå nästan den årstiden så det är ju liksom helt okej att det är den årstiden... :p

Inga kommentarer: