fredag, november 07, 2008

Jag har funderat lite..

Idag är jag nåt så fruktansvärt trött så jag knappt kommer ihåg vad jag heter men jag tror att det kommer vara bättre imorgon iaf, jag har nämligen sovmorgon. Idag så har jag jobbat på både Max och Orient och det har väl funkat men det är lite jobbigt att det finns människor som lovar att dom ska lösa saker och sen gör dom det inte. Det kommer säkert vara likadant imorgon men då börjar jag på Orient så då får Max ta smällen. Jag jobbar nämligen på Orient från 17:30-21:30 och på Max från 18:00-22:00 så hur det ska gå ihop vet jag inte, man jag får väl lösa det själv...

Jag läste förresten idag att var tredje svensk man vill knulla med Linda Rosing, eller ha en sexuell relation med henne som det så vackert stod. Fast det är väl iofs samma sak, möjligen att man knullar mer än en gång om man har en sexuell relation. I vilket fall som helst så funderade jag på vilka som var målgruppen för den undersökningen. Kan det vara så att målgruppen inte är män i åldrarna 16-25 som vi tror utan snarare desperata män i alla åldrar? Jag vet åtminstone vad jag skulle svara om jag fick den frågan, sen kan kanske inte jag räkna mig som en normal man men det är en senare fråga att ta upp...

Inga kommentarer: