tisdag, november 18, 2008

I'm singing in the rain...

Idag så har vi varit i Växjö och det regnade när vi åkte dit, det regnade när vi var där och det regnade när vi åkte därifrån, så mitt stora intryck av den staden är att den är våt som fan och inte något roligt ställe. Det är väl iofs så att det kan finnas bra dagar där med även om det är svårt att tro...

Annars så är småland och Oskarshamn sig likt, en massa skog på vägen hit och en massa hus när man väl är här. I Oskarshamn finns förresten ett kärnkraftverk också, som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det heter men jag vet att det häckar en stor koloni fåglar (häger eller skarv) där varje sommar och det vet ju jag att alla är väldigt intresserade av.

Sen måste jag ju säga nåt om sex också och det gjorde jag ju där...

2 kommentarer:

Sarha sa...

Tro det eller ej, men kärnkraftverket i Oskarshamn heter just "Oskarshamns kärnkraftverk".. det kan man inte tro va?

Martin sa...

Nej det kan man faktiskt inte, man tycker ju att dom kunde hitta på lite häftigare namn än "Oskarshamns kärnkraftverk" för nu är det ju liksom bara konfunderande...