tisdag, november 04, 2008

Singel...

Allt i livet har sin tid och ibland så måste man gå vidare utan varandra, det har inte varit ett lätt beslut att fatta. Visst har hon börjat visa lite ålderstecken och visst har jag funderat på att byta henne mot en nyare modell. Det är väl helt enkelt av sentimentala skäl som jag har behållit henne så länge som det nu blev. Jag funderar redan på hur jag ska göra och vart jag ska gå för att träffa någon ny. Grejen med nyare modeller är ju att de är så smala och jag vet inte hur dom kommer ligga i mina händer så jag kommer antagligen få pröva mig fram, vara lite slampig helt enkelt men det känns ändå svårt att gå vidare efter ett förhållande som varat i femton år, jag skulle iofs kunna byta hennes blad men jag vet ändå inte. Blir det ens samma sak?

Men om någon nu funderar på att köpa mig en födelsedagspresent så är inte en innebandyklubba fel, eller ett blad till en innebandyklubba. Min klubba har nämligen gått sönder och hon kanske aldrig blir sig själv igen...

Inga kommentarer: