lördag, november 29, 2008

Hoppas att dom inte är kannibaler...

Det är nämligen så att maten ingår i lönen när jag jobbar på Orient Palace och dom ser verkligen till att göda mig, det är ungefär som om dom känner att dom måste se till att jag äter. I vilket fall så är dom väldigt trevliga och det säger jag inte bara för att dom ger mig mat eller för att jag inte förstår vad dom säger. Annars så har dom senaste jobbdagarna varit väldigt lugna och idag så har jag som sagt känningar av sjukdom vilket innebär att min näsa rinner och mina knän värker.

2 kommentarer:

Eklindh sa...

Passa dig noga för det där med mat som ingår i lönen. Enligt skatteverket kan det vara en skattepliktig förmån och kan kosta dig lite extra skattepengar.

Visst det kan vara en uttalad löneförmån och inte en officiell löneförmån. Men då är det något helt annat. Då handlar det om en bra chef bara.

Lena sa...

Så länge du inte behöver betala 30 spänn för hundmat, vilket jag gjorde på scandic så skatta på du bara.. :) Eller ja.. Du e jhu rik du jhu, äta ute o sånt.. :P