torsdag, november 13, 2008

Sexparty...

Ja vad ska man säga, vissa dagar så kan det helt enkelt vara farligt att gå på sexpartyn. Fast det är klart att det kanske faran som lockar. Jag vet iofs inte vad man gör på sexpartyn, jag antar att man har sex, fast det kanske bara är jag som är gammalmodig...:p

Det jag inte förstår angående det här fallet och om sanningen ska fram så är det mycket, det är det att om man bjuder in folk på dessa sexpartyn, behöver man verkligen våldta dom då? Sen har jag väldigt svårt att förstå "låt oss injicera hiv i alla som kommer hit" tanken, det är iofs skönt att jag inte förstår den, får mig att känna mig normal...

3 kommentarer:

Sarha sa...

Nejnejnej Martin, man har inte sex på sexpartyn, man köper sexleksaker, juh. Det är som såna där tupervarepartyn eelr vad det nu heter, där man köper plastgrejer, jag har ingen aning om vad det heter, jag aldrig varit på något. varken plastgrejerna eller sexleksakerna...

Sarha sa...

fast det är klart sexpartyn i Nederländerna är nog något helt annat än vad det är här, som deras kakor, t.ex. man tror att man köper vanliga chokladbrownies och sen börjar man hallucinera...

Martin sa...

Jag trodde att det var plastpartyn som man köpte sexleksaker på och att sexpartyt liksom startar efter inköpen på nåt sätt. Går det ens att använda tupperware som sexleksaker?

Du menar att man blir inbjuden till sexpartyn och istället för sex så får man klappa katter eller köpa fikusar, eller liknande?