lördag, november 08, 2008

Om att sova hemma hos föräldrarna....

Det har bara gått ett par dagar men det är redan jobbigt, inte det faktum att jag sover på soffan, det är faktiskt en väldigt skön soffa. Inte heller det faktum att filten jag sover med luddar i mitt skägg, eller ens det faktum att det finns rinnande vatten. Det är så att jag har vant mig vid att få sköta mig själv, jag tycker helt enkelt om att vara ensam och hur jag än gör så är det alltid någon hemma, iofs av naturliga skäl men det är ändå påfrestande för mig. Den stora frågan är väl hur påfrestande det är för mina föräldrar att ha mig där... :p

Annars så sitter jag och funderar på vilket julgodis jag ska göra i år, jag har funderat lite på Mozartkulor och dom är ju helt okej, fast jag har för mig att det fanns en annan sort med dadlar inrullade i marsipan och doppade i choklad. I vilket fall så kommer det bli många med choklad iaf, det är väl iofs det enda som jag är säker på vad gäller detta. Detta är ju ändå ett ganska angenämt problem och jag tror nog att det kommer att bli bra, vad jag än gör.... :)

Inga kommentarer: