söndag, november 16, 2008

Jag vet inte vad jag ska skriva om idag...

Jag skulle kunna skriva om hur tråkigt jag haft det på jobbet idag men det skriver ju jag ofta så det vet ni ju redan. Jag hade kunnat skriva något om att jag ska åka till Oskarshamn imorgon och det är ju iofs kul men kanske mer intressant när jag väl kommer dit, eller vad säger ni? Jag skulle kunna bli lite filosofisk och fråga vad meningen med livet är eller åtminstone fråga vad ni tror är meningen med livet. Jag skulle kunna diskutera bra filmer med er, eller dåliga om ni hellre vill det...

På tal om dåliga filmer förresten så såg jag en för ett par dagar sedan, "Prey" hette den och handlade om en familj som åkte till afrikas savanner och som sedan fastnade i sin bil som var omringad av lejon, hoppas att ni förstår plotten något sånär. Sen är det mycket folk som blir uppätna av lejonen. Trots att filmen var kass så skrämde den mig, fast det är väl iofs inte så konstigt med tanke på alla mina tigerdrömmar och lejon är ju nästan som tigrar fast utan ränder... :p

Inga kommentarer: