tisdag, november 25, 2008

Det där med födelsedagspresenter...

Jag håller på att fundera på födelsedagspresenter och förvisso så sitter jag och tänker på julklappar också men födelsedagspresenterna är krångligare. Iofs så brukar jag inte slå till med så avancerade presenter men man kan ju inte ge bort slime varje gång liksom. Jag har idéer iaf och jag tror att det kommer lösa sig på alla fronter... :)

Fast grejen med födelsedagar är ju att dom inte alltid är förtjänta av presenter, jag ger hellre en present till någon som fyller tjugo istället för någon som fyller tjugoett, det är liksom lättare att hålla reda på dom jämna nummren för en man som är så gammal som jag är. :p Iofs så brukar jag räkna i femårsperioder när det gäller födelsedagar. Synd att man inte kan räkna så när det gäller jular, tänk att bara fira jul en gång var femte år, jag skulle nog få julabstinens för det är ju ändå något speciellt med julen... :)

1 kommentar:

Lena sa...

Men sen finns de dem som ger presenter när folk fyller 23 men inte 24?? Får jag present nästa gång vid 28 då?? :P