måndag, januari 11, 2010

Singel igen...

Näe jag pratar inte om mitt förhållande utan om det faktum att jag inte har en dubbelsäng här hemma längre! Jag måste erkänna att jag tycker att det är lite tomt när jag tittar åt det håll där sängarna stod. Nu ska väl iofs sägas att det inte blivit någon större skillnad eftersom Älsklingen har dubbelsäng hemma hos sig så ni kan ju ana hur ofta jag sover hemma nu (hos mig alltså). Det enda som är lite jobbigt är ju att det blivit ett distansförhållande igen visserligen så tar det bara ca 5 min att gå dit bort men ändå...

Sen är väl det mest negativa att hon inte har fått något internet än, det är dock på väg. Vilket om sanningen ska fram är förjäkla bra för då slipper jag gå hem varje gång jag ska kolla mailen och allt annat man kan hitta på internet. Jag har även tankar på att börja göra förändringar här hemma, inget är satt i sten ännu men det rör sig i tankekontoret iaf...

Som avslutning vill jag bara säga att trots allt så är de härninga livet rätt gött... :)

Inga kommentarer: