torsdag, januari 07, 2010

Man kan ju undra...

Hur man är funtad egentligen för jag har märkt en sak som jag börjat göra, jag har börjat med att inte läsa information ordentligt. Jag fick exempelvis brev ifrån csn för ett tag sedan, ni vet det där klassiska om studentförsäkran och jag läste lätt och ledigt att jag skulle skriva under den och skicka in den. Glad i hågen tar jag mig till posten och köper kuvert (kunde inte bara köpa ett utan var tvungen att köpa fem st)när jag sedan skrivit adress på ett av kuverten så och ska stoppa ner studentförsäkran där i. Då läser jag lite noggrannare och inser att jag inte alls behövt köpa kuvert utan jag kunde skicka in försäkran över nätet. Det är så jävla typiskt liksom! Vad ska jag med fem kuvert till? Är det kanske någon som behöver skicka något till csn?

Inga kommentarer: