torsdag, januari 21, 2010

En behaglig dag...

Idag har jag varit ledig och eftersom jag var det hade jag tänkt ta hand om lite grejer hemma, nu blev det tyvärr inte så (eller ja jag hade ju en lugn och skön dag). Jag har dock rört lite på mig idag då jag tog en promenad med Lena, när jag sedan gick hem så började jag tänka (igen) denna gång funderade jag på fildelning och hur artister ska få betalt. Jag har ett seminarium på måndag om just fildelning och då är det ju bra att tänka på sånt redan nu, särskilt som jag måste hitta en artikel om det. Det blir mer om mina tankar om fildelning senare under helgen...

Jag fick förresten pengar från csn idag och det måste sägas att det verkligen var en lättnad för räkningarna har börjat samlas på hög och det är aldrig roligt. Men nu kan jag ju inte klaga för om allt stämmer så bör det komma en utbetalning till i nästa vecka och då blir räkningarna ett minne blott... :)

Inga kommentarer: